Να έρχεσαι

Κυριακή με λερωμένες λέξεις
μας ξερνάνε εκτός από τα ναυάγια
και οι άνθρωποι
Να μεγαλώσω θέλω
Να έρχεσαι
Ερημώσαμε με Καρυωτάκη
με στάχτες καρδιές
Να αλλάξουμε την πραγματικότητα
δεν βρέχει πια
Να έρχεσαι
Απέναντι δυο στόματα φιλιούνται
Άρχισε να χειμωνιάζει μέσα μας
Τις ξεχασμένες λέξεις στην τσέπη μου
τι διάολο να τις κανω
Να έρχεσαι
Μου τέλειωσαν τα σύνορα εαυτού
Συρματόπλεγμα σώμα
με παγωμένα χέρια
Να έρχεσαι
Εκβιάζω τον καιρό σε μια παρένθεση
Λίγη θάλασσα αναμέσά μας να αντέχουμε
Ο ουρανός μας πρόδωσε
Να θυμηθώ να με ξεχάσω
ίσως
Να με ξέχασα
Μας τρομάζω
Να έρχεσαι
Σπάσανε οι σιωπές μας
πριν από εμάς
Μην έρθεις, περιμένω
Ένας γαμιόλης  θυμός και
τεθλασμένες
Στα σεντόνια ψάχνω να ξεχειμωνιάσω
κρυώνω
Να έρχεσαι
Δες στα ακροδάχτυλα δεν έχω αφή
Γλίτωσέ με, σαν να υπάρχουμε
την στιγμή που δεν θέλω τίποτα να είσαι εκεί
Μάτια βυθούς έχω, κοίτα με
Να έρχεσαι
Εκρεμμούμε σε πάυσεις
και αζήτητα συναισθήματα
Γάμησέ μου τους γκρεμούς
Να έρχεσαι
Πάμε να πεθάνουμε κάπου ήσυχα αγαπή μου
Ο κόσμος αντέχει ακόμα να φιλιέται
Εντεταλμένες διαφυγές και αντάμωμα
Να έρχεσαι
Με μια περόνη στο μαξιλάρι κοιμάμαι
Ανατινάζεται το κενό;
Eσωτερική εξέγερση
Δεν έχω βλέμμα
Να έρχεσαι
Του πουθενά και του πότε
Σηκώνει κύματα η νύχτα
ας μας πνίξει
Να έρχεσαι
Ακόμα και αν δεν είμαι εδώ
Να έρχεσαι

Επισκέψεις

Αναγνώστες