δεύτερο πρόσωπο εαυτού

ανυπότακτη σκέψη σε σκουριασμένα χρώματα
συμβιβασμός και εμπλοκή, μας ξέκανε η πραγματικότητα
το καλοκαίρι μωβ με έναν ήλιο ξηλωμένο παράσημο
το ηλιοβασίλεμα ξέσπασμα, ζητώντας πνοές
-δεν μπορώ να συνηθίσω τους ανθρώπους 
(έχω περάσει μια κλωστή στο χέρι μου μετρώντας χρώματα) 
υπάρχουν άνθρωποι που μοιάζουν ίσκιοι, άλλοι που μοιάζουν πέταγμα
κρεμάω τα σανδάλια μου στις ταχύτητες οδηγώντας ξυπόλυτη
-δεν μπορώ να συνηθίσω τους ανθρώπους  
έρμαιη απουσία η πόλη στην σκιά της, καταπίνει χαραυγές
δεν μας συγχώρησε η θάλασσα ποτέ
αιώνια λύτρωση η άρνηση του πιο εύθραυστου ρομαντισμού
(η θηλιά της κλωστής στο χέρι μου τραβάει)
τεντωμένο σχοινί ο ορίζοντας ξεθωριάζοντας το γαλάζιο του ουρανού
βγάζω το χέρι από το παράθυρο να γεμίσει η χούφτα μου από τα φώτα της πόλης 
η χαραμάδα του κενού θα'θελα να ήταν άνθρωποι
εμφιαλωμένος ο χρόνος δίχως επιχείρημα, να προσπερνάει την στιγμή στον ξύλινο ήχο μιας  ανάσας
άγκυρα ο ουρανός σε εκείνο το κύμα στην πλάτη σου
οι κλείδες πρύμνη, κρυμμένο νησί εσύ στην παλάμη μου
σώματα άνθρωποι - άνθρωποι σώματα
-δεν μπορώ να συνηθίσω τους χαμένους προορισμούς
μονάχα ο αόριστος μας έμεινε ανέγγιχτος δίχως ανακωχή
κυοφορώντας ακατέργαστες αλήθειες
στην υποτακτική της χαμένης ανάγκης
δεύτερο πρόσωπο εαυτού
να πιστέψουμε όσα δεν μπόρεσαν να μας πιστέψουν

Επισκέψεις

Αναγνώστες