σπασμένος χρόνος

πως ήταν η μέρα σου, πως ήταν οι ώρες σήμερα, πως ήταν ο σπασμένος χρόνος
κόπηκα με το μαχαίρι της κουζίνας, άνοιξα το ραδιόφωνο, ψιθύρισα στον εαυτό μου,
έβριζα όσα δεν αντέχω, με κοίταξα με έφτυσα και είδα μικρά μας κομμάτια να ενώνονται σε λέξεις τελείες... σε όποια και αν κοιτάξεις κρεμασμένοι άνθρωποι
.λίγες τζούρες από ένα άδειο βλέμμα
.βαδίζοντας ξυπόλυτοι στην θολή μας αλητεία
.μουδιασμένα δάχτυλα δίχως αποτυπώματα δεν χωράει σε αγγίγματα
.αδειάσαν οι ανάσες μας σε μια ρωγμή χειμώνα μέσα μας, καμία εποχή
 κρυφοκοιτάνε μέσα μας οι μήνες
.σκουριασμένες  μέρες σε ό,τι κρατάει ακόμα την λιγοστή φωνή μας
.ξεβρασμένα τα γέλια και οι δρόμοι σε θάλασσες σαλεμένων μυαλών
.σε περίμενα σε εκείνο το σκαλί που πάντα νόμιζα πως φύτρωναν κυκλάμινα
 μας παζαρεύει ο ήλιος στον ανελέητο ίσκιο του 
.νοσταλγοί σε επιστροφές που δεν υπήρξαν ποτέ
.αν με ρωτούσες τι είναι ο φόβος θα σου έλεγα ο φόβος είναι άνθρωπος|
.κλάψε με τα μάτια μου αν μπορείς
.δε θα άλλαζα στιγμή από εκείνο το βράδυ
.ούτε μια ώρα μπροστά, ούτε μια ώρα πίσω
 τα τρένα δεν δίνουν ραντεβού, συναντιούνται τυχαία
.σε σταθμούς που θα μείνουν ίδιοι και απαραλάχτοι πάντα
.ήθελα μέρες να γράψω μα δεν μπορούσα, έσπαγα λέξεις, μολύβια
 ο εγωισμός έσπασε από καιρό
.κλείνω το παράθυρο δεν θέλω να ακούσω κανέναν θόρυβο
 από εκεί έξω
.κάποτε είχαμε αντοχές ν' αλλάξουμε τον κόσμο
 τώρα με αγωνία προσπαθούμε να μην αλλάξει ο κόσμος εμάς
.δεν μπορώ να πιω αλκοόλ
.δεν αντέχω να καταπίνω ανθρώπους
 να τους θάβω μέσα μου και να τους κλειδώνω
.είναι αστείο, στο είπα η καρδιά μου άλλαξε σχήμα
 χωράει λίγους
.όσους με αντέχουνε, τους άλλους τους ξεπούλησα σε εξόδους κινδύνου
.περπατάνε σκιές εκεί έξω και ξοπίσω άνθρωποι
.ο έρωτας έπαψε να κυκλοφορεί ανάμεσά τους
 σε μπαρ και σε κουτιά προφυλακτικά, τον κρεμάνε Ιούδα,
 ανύπαρκτο ουρλιαχτό από σαξόφωνο μιας άλλης εποχής
.δεν θα άλλαζα τίποτα από εκείνο το βράδυ
.οι φάροι δεν δίνουν ραντεβού στα καράβια, τα περιμένουν μια ζωή
.κλάψε μέσα από τα μάτια μου, μπορείς;
.δεν φοβάμαι, έχω τα μάτια σου να συγχωρώ όσα δεν χώρεσαν ποτέ στα δικά μου

Επισκέψεις

Αναγνώστες